Nyt ärsyttää.
Olin kirjoittanut tähän melko paljon tekstiä. Sitten yritin copy pastettaa tekstiä, ja tämä hävitti kaiken.(unohdin että firefoxhan ei anna copypastettaa vuodatuksessa, voihan IE!) Muuten ok, pikku juttu. Mutta lisätäänpä tähän muut asiat, jotka harmittavat:

-Vuodatus väitti minun unohtaneeni salasanani. En ollut unohtanut, minulla oli se ylhäällä ja se oli oikea. Jotenkin erittäin mystisesti Vuodatus oli ilmeisesti päättänyt, että salasana on jokin toinen. Noh, onneksi uusi tuli mailissa, ei mitään. Mutta neljättä kertaa en tätä jaksaisi.
-Vuodatus ei näytä meemi-koodejani. Vaikka olen valinnut "blogi koodin" ja tehnyt kaiken muunkin aivan oikein. Ehkä tähän tarvitsee jonkun tietyn koodipohjan alle? Mikään muu selitys ei enää tässä vaiheessa ole looginen. Jos minun uskomattoman huonossa tuurissani koskaan mitään logiikkaa on ollut. (epäilen.)

...Kaikesta päätellen Vuodatus todella vihaa minua. Pitäisiköhän lopettaa tänne kirjoitteleminen? :D Pöh, luovuttaminen nyt olisi tyhmää, kuuluu niihin asioihin joita en  yksinkertaisesti tee. Anna periksi jonkin asian tavoittelemisessa sitten kun on oikeasti ihan pakko. Nyt annan vähäksi aikaa periksi netin suhteen, ja menen katsomaan elokuvan
The Abyss.

Päivän quote:

Anger is natural. It's part of the force. You just have to learn how to hang out with it.

-Tori Amos